Har något gått tokigt? Hojta! Om det är något fel på en NOBE-produkt som du köpt, hör gärna av dig till oss via formuläret nedan. Vi behandlar dina personuppgifter enligt vår Integritetspolicy ”*” anger obligatoriska fält För- och efternamn* Mail* Telefonnummer* Land (där du köpte produkten)* Vilken produkt gäller det? (Produktnamn och smak)* Hur många produkter gäller det?* Ange bäst-före-datum (vi hanterar endast reklamation på produkter som inte passerat bäst-före-datum)* Ange koden som finns i samband med bäst-före-datum (innehåller siffror och bokstäver, ej EAN/streckkod) Beskriv felet på produkten*Behöver du bifoga en fil?Max filstorlek: 50 MB.Det är viktig för oss att våra produkter håller hög kvalitet och vi tar därför avvikelser på stort allvar. För att vi ska kunna utreda eventuella felaktigheter tillsammans med vår producent, är det nödvändigt för oss att du sparar din produkt tills vi återkommit till dig. Du får gärna redan här inkludera bilagor som gör det lättare för oss att bedöma din reklamation. Allmänna villkor* Jag har läst och godkänner de allmänna villkoren*